Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ за съединител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
    Изглежда или иска още обезвъздушаване или има пропуск от някъде и взема въздух свен помпата огледай за теч всички връзки по трасето успех.
    Сменихме с 300 зора помпата и сега работи без проблем. Но проблема е в съединителя , вилката не е както трябва, мести се навсякаде. А и като я карам без съединител и като дам гас тои боксува . С две думи нов съединител. Ще гледам да спестя парички и в близките дни да я закарам на майстор . Защото нас явно не нибива в това . Благодаря колеги за помоща , като я оправя ще пиша. Поздрави

    Comment


    • #17
      Дано да се справиш колега ,пиши после каква е била точно причината и как сте я отстранили .
      sigpicAlfa 155 2.0 16v

      Comment


      • #18
        Проблема е "Домашен Майстор" Не сме монтирали правилно лагера и от там идва проблема с включването на скоростите. След като я карах малко без съединител разбрах , че и той е заминал (боксува). Сега чакам еврофондовете и отивам в сервиз . Като я оправя ще пиша. А осетих , че и спирачките нещо не са в ред . Педала ми е много твърд , сигурно и помпа за спирачките трябва да сменям, също и рейката малко ме съмнява .Малко се набих с тази кола , но имам мерак и ще я оправя.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от hunter1989 Покажи съобщение
          Проблема е "Домашен Майстор" Не сме монтирали правилно лагера и от там идва проблема с включването на скоростите. След като я карах малко без съединител разбрах , че и той е заминал (боксува). Сега чакам еврофондовете и отивам в сервиз . Като я оправя ще пиша. А осетих , че и спирачките нещо не са в ред . Педала ми е много твърд , сигурно и помпа за спирачките трябва да сменям, също и рейката малко ме съмнява .Малко се набих с тази кола , но имам мерак и ще я оправя.
          Провери първо сервото и маркучите ,помпата ако няма течове или капка като стиснеш маншочето значи си е наред .Ако е сервото изобщо не търси ново защото няма по магазините а и струва колкото колата потърси втора употреба .
          sigpicAlfa 155 2.0 16v

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
            Провери първо сервото и маркучите ,помпата ако няма течове или капка като стиснеш маншочето значи си е наред .Ако е сервото изобщо не търси ново защото няма по магазините а и струва колкото колата потърси втора употреба .
            Маншоните на рейката са почти разрушени и от казанчето май тече .

            Comment


            • #21
              Здравейте пичове.
              А да питам някой да има подробна схема на съединител на АР 145? Значи проблема е че отпуска много нависоко, и по някой път едвам катери баир и супер много мирише на феродо. Ся ша кажете че тряа нов.. е да ама тва го прави само когато то си хареса.. кат е на кеф вари на пушка по баири и не го бърка.. и понеже с такива хидравлични системи работа не сме си имали не им разбирам нищо та за това ако някой има такава схемичка много ще съм благодарен!
              Аа значи намерих няква схема, искам да попитам само има ли значение защото доста схеми намерих за моя модел точно няма. Тази която гледам е за 145 1400 но 16в, и е за ТС, а моята е боксер и е 8в.
              Last edited by PesoglaveC; d.m.y г., 08:56.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от PesoglaveC Покажи съобщение
                Здравейте пичове.
                А да питам някой да има подробна схема на съединител на АР 145? Значи проблема е че отпуска много нависоко, и по някой път едвам катери баир и супер много мирише на феродо. Ся ша кажете че тряа нов.. е да ама тва го прави само когато то си хареса.. кат е на кеф вари на пушка по баири и не го бърка.. и понеже с такива хидравлични системи работа не сме си имали не им разбирам нищо та за това ако някой има такава схемичка много ще съм благодарен!
                Аа значи намерих няква схема, искам да попитам само има ли значение защото доста схеми намерих за моя модел точно няма. Тази която гледам е за 145 1400 но 16в, и е за ТС, а моята е боксер и е 8в.
                Високо отделяне и липса на мощност в баир + мирис на феродо = на съединител си заминал.Хидравличният привод няма никакво отношиние.Пробвай евентуално да регулираш на вилката,ако е пренапрегнат,но едва ли.
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment


                • #23
                  разлика има,но принципа е същия. иначе за боксера схемата е тук от стр7 до 13
                  http://www.alfa145.com/upload/Alfa14...ine/clutch.PDF
                  точка

                  Comment


                  • #24
                    Здравейте колеги , някой да има представа колко парички струва нов съединител за моята количка (1.3 боксер 145) . Проверих в axm-auto , но ми идват малко скъпичко 285 лв. Та ако някой е сменял и някаде е на по-нормална цена да каже , ако въобще има нормална цена

                    Comment


                    • #25
                      Скъпо, евтино - тва е. Хубав съединител е горе-долу толкова. Ся има и такива по 150, ама не ти ги препоръчвам. Освен ако не си решил да го сменяш на всеки 10-15К км.
                      Провери и по други сайтове, кат не ти харесва цената в ахм. Но те съветвам да си търсиш валео.
                      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                        Скъпо, евтино - тва е. Хубав съединител е горе-долу толкова. Ся има и такива по 150, ама не ти ги препоръчвам. Освен ако не си решил да го сменяш на всеки 10-15К км.
                        Провери и по други сайтове, кат не ти харесва цената в ахм. Но те съветвам да си търсиш валео.
                        То колегата Дани- кучето ми каза да взема 2-ра употреба , защото шанса да е читав е по голям отколкото чисто нов за 150 лв. Нo ще видим. След празниците ще я карам при едно момче, което се занимава с алфи и казват че доста разбира от работата си и ще видя какво ще каже. Но по добре да е качествен, за да знам поне, че няма да го правя в близката 1 година .

                        Comment


                        • #27
                          колега, на боксера за смяна на съединител се свалят изпускателните колектори и ауспуха и скоростната. по-добре си сложи нов качествен, освен ако не ти се прави упражнението няколко пъти.
                          точка

                          Comment


                          • #28
                            По евтино е ако притескателя е добър дасе подмени само феродовия и лагера.
                            Най евтиния вариант е с наковаване на феродо излиза между 20 ,30 (двайсет,трийсет ) лева знам че се га веднага ще го обявите за ерес но не е .
                            В Пловдив близо до работата ми има един сервиз с един майстор, (умишлено спестявам имена за да не правя реклама ) който от години (поне 20 )само това прави -кове съединители на коли ,камиони и автобуси работи много качествено използва немско и турско феродо по желание на клиента.Такситата знаете как се карат душмански, са му чести клиенти-изкарват по 80-100 хиляди км пробег със неговото феродо !
                            Това може да е е един бюджетен вариант по врем на криза особенно подходящ за по стари коли нищо че съм го виждал да прави и на значително по нови.
                            sigpicAlfa 155 2.0 16v

                            Comment


                            • #29
                              Трябва и притискател защото слънцето е искривено ( там кадето седи лагера) нов ще е няма как. Сега чакам да ми кажат цена за съединител и я почваме .

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от hunter1989 Покажи съобщение
                                Трябва и притискател защото слънцето е искривено ( там кадето седи лагера) нов ще е няма как. Сега чакам да ми кажат цена за съединител и я почваме .
                                Както ти каза Тонов се оглеждай за ментета. Търси си Валео, защото тези другите са големи боклуци. Мекарм не взимай за нищо на света. Изкарва по-малко от маслото. разбирай 10-15 000 км. Валеото е по-скъпо, но има смисъл. Не взимай части от където и да е. Обърни се за помощ към форумните сервизи. Успех
                                In God we trust, all others pay cash.
                                Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
                                Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

                                Comment

                                Working...
                                X